Tips på customsida

Vill bara passa på att tipsa om en bra sida med steg för steg-guide om hur man gör en custom pony. Här kan du läsa om hur man börjar med en plan, tar bort symboler, grundmålar, tar bort gammalt hår och sätter dit nytt, skulpterar och en massa andra saker som är bra att veta! Någon dag när jag har tid ska jag försöka mig på att göra en egen guide, men tills dess kan ni hålla till godo med den här; Aikarin.com. Sidan är på engelska, men även om man kanske inte kan språket så bra så finns det många tydliga bilder på dom olika momenten. Länken finns också under länkar i spalten till höger i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Marikapå Odlingspyssel

Tack Linn för de fina och bra tipsen!

Postat av: Linn

re Marika: Varsågod! :)

2008-02-24 @ 16:16:48
URL: http://linnh.blogg.se
Postat av: Marikapå Odlingspyssel

Nu har jag också fått min leverans från Dollyhair. Måste dock säga att företagets logga ser lite pinuppig ut, gubbarna i "posten" kollade skumt på mig när jag hämtade paketet. Som att jag beställde sexdockor eller nåt :)

2008-03-02 @ 09:07:17
URL: http://odlingspyssel.blogg.se
Postat av: Linn

re Marika: Haha, jag håller helt och hållet med dig om loggan! Ska bli spännande att se vad du hittar på, för du måste ju visa upp det sen tycker jag. ;)

2008-03-03 @ 16:30:58
URL: http://linnh.blogg.se
Postat av: kajsa

snälla du som har sådan koll på ponys vet du något ställe här på internet där man kan köpa my little pony tyg?? det har ju funnits på jysk men dom har slutat sälja tyget. vore tacksam för svar

2008-03-05 @ 14:37:58
Postat av: Linn

re Kajsa: Jag tänkte skriva Jysk, men sedan såg jag att du skrivit att dom slutat sälja det, så då vet jag ingenting på rak arm. Men håll utkik på tradera.se där det brukar dyka upp tyger med My Little Pony-tryck ibland. Annars kanske det kan finnas på Ohlssons tyger eller någon annan tygaffär, men jag är inte alls säker.

2008-03-08 @ 23:03:04
URL: http://linnh.blogg.se
Postat av: IA

Jag har två broschyrer från 1992 för My little pony
(Pony Bride på framsidan)
Nån som vill ha?

2008-03-12 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback