The Pink Ribbon Pony

image20
The Pink Ribbon Pony

Min senaste custom är The Pink Ribbon Pony, mitt sätt att visa stöd för bröstcancerfonden. Hon är från början en Fairy Dust som jag tog bort symbolen på, men jag lämnade ögonen och hovhjärtat då jag tänkte att det skulle gå bra ihop med håret. Hennes symbol är årets version av Rosa Bandet som är designat av Lars Wallin. Jag limmade helt enkelt fast det med superlim från Games Workshop (ett superbra lim för övrigt). Hon är rehairad med Pussycat från Dollyhair, och håret är sedan lockat med hjälp av sugrörsmetoden.

Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Supersöt!

Postat av: Linn

re Marika: Tack! :)

2007-11-19 @ 15:32:44
URL: http://linnh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback