Little Paws

Så, nu är min första custom klar! Eller, den har varit klar ett tag, jag har bara inte lagt upp bilderna.

I alla fall, jag kallar den för Little Paws, och hon är gjord av en G3-fakie i Kimonos pose, köpt på Rusta. Fakien hade egentligen flera små pluggar där svansen satt, men jag tätade dom och pappa borrade ett hål i rumpan på ponnyn så att jag skulle kunna sätta dit en normal svans. Från början var hon ljusblå, men efter cirka sju lager vit färg så blev hon äntligen helt vit. Håret är färgen Key Lime från dollyhair.com.

image5

      

Kommentarer
Postat av: Annica

wow den var verkligen urläcker!!! samlar på mpl själv.. :)

2007-11-20 @ 01:54:22
Postat av: Linn

re Annica: Tack! Kul med andra samlare också :)

Postat av: Marika på Odlingspyssel

Gud vad roligt att måla dem själv. Ska kanske köpa en ny mpl eller en gammal risig och fixa själc? :)

2007-11-23 @ 09:20:42
URL: http://odlingspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback